اعیاد شعبانیه
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 18462
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1

sj call
سلام دوستان و خصوصا ای ال اف ها...امیدورام اوقات خوبی رو باهم سپری کنیم...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : eunhyuk       

دوستان عزیزم اعیاد شعبانیه بر همه ی شما ای ال اف ها و گل ها مبارکباد

 



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت7:39---15 تير 1391
واو ... چه وبلاگ باحالی ... فقط یه مشکل خیلیییییی کوچولو داره ... اونم اینه که لیست بندی نشدن چیزایی که گذاشتی ... اما در کل عالیه ... ممنوووون من تازگیا عاشق سوجو شدم و دو نفر تو گروه رو خیلی دوست دارم ... یکیش ایون هیوکه و دومیش هیچوله ... پیدا کردن این وب خیلی خوشحال کننده ست پاسخ:لیست بندی هم میکنم چشم ایون هیوک؟وای خدا بازم هوو...!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: